KOMUNIKAT O WYZNACZENIU KOORDYNATORA DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI W SAMORZADOWYM KOLEGIUM ODWOŁAWCZYM W ŁODZI
Prezes Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi na podstawie art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 1062) wyznaczył na koordynatora do spraw dostępności.
Funkcję tę pełni Pani Wioletta Szczypińska – Inspektor w Biurze Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi.
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łodzi;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łodzi, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe do koordynatora do spraw dostępności:
adres do korespondencji: ul. Piotrkowska 86, 90-103 Łódź;
telefon: 42 633-01-09 w. 109;
e-mail: wszczypinska@sko.lodz.pl
Metryka
- OpublikowałMarcin Wójkowski
- Data publikacji2021-02-04 13:59
- Ostatnio zmodyfikowałMarcin Wójkowski
- Ostatnia modyfikacja2021-02-04 14:04
Rejestr zmian
- zmieniono 2021-02-04 14:03 przez Marcin Wójkowski
- zmieniono 2021-02-04 14:04 przez Marcin Wójkowski